„Podle očekávání plánujeme v druhé polovině roku uvést na trh náš nový vlajkový produkt Avast One a chceme se soustředit na zvýšení zapojení zákazníků, získávání nových a jejich udržení, což si ve střednědobém horizontu vyžádá vyšší investice do výzkumu a vývoje, inovací a marketingu,” uvedl výkonný ředitel Ondřej Vlček.

Podle zástupců firmy se dařilo spotřebitelském segmentu, kde Avast o 1,5 procenta zvýšil počet platících zákazníků. Zvýšil se i průměrný podíl tržeb na zákazníka. Avast kvůli vyšší konkurenci teď více investuje do marketingu, aby získal a udržel zákazníky. Tyto investice bude ve střednědobém horizontu ještě zvyšovat.

Avastu se podařilo zvednout i počet zákazníků v oblasti stolních počítačů jak na zavedených, tak na nových trzích, jako je Ukrajina, Rusko a Mexiko. Společnost i rozšiřuje nabídku pro malé a střední podniky, kterým představila novou, moderní integrovanou bezpečnostní platformu Avast Business Hub.

Konečná dividenda vyplacená letos v červnu činila 11,2 centu na akcii. Celková dividenda za rok pak dosahuje 16,0 centů na akcii, což představuje nárůst o 8,8 procenta.

Avast založili v roce 1988 čeští výzkumníci Eduard Kučera a Pavel Baudiš, firma je jedním z průkopníků v oboru počítačového zabezpečení. V roce 2016 Avast koupil konkurenční českou antivirovou firmu AVG.

Zdroj: ČTK

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno