Největší český poskytovatel venkovních billboardů BigBoard Praha ovládl provozovatele inzertních a srovnávacích webů HyperMedia. BigBoard získal 80procentní podíl ve společnosti. Zakladatel Petr Beneš si ponechal pětinu a bude společnost i nadále výkonně řídit. Firmy to uvedly v tiskové zprávě, prodejní cenu nesdělily.

Firma BigBoard uvedla, že vstupem do rostoucího online segmentu bude moci klientům poskytnout kombinaci venkovní a online reklamy. „Podařilo se nám vstoupit do společnosti, kde vidíme výrazný růstový potenciál a velké synergie s naším hlavním byznysem i našimi online projekty Flowee a kuchařky.cz,“ uvedl předseda představenstva BigBoardu Richard Fuxa.

HyperMedia má více než pět milionů uživatelů měsíčně. Provozuje weby hyperinzerce.cz, hyperslevy.cz a zhruba 50 dalších. Obchodní týmy obou společností zatím pracují nezávisle a připravují společné produkty pro klienty.

„Vstup BigBoardu pro nás znamená spojení s finančně i marketingově silným hráčem. Slibuji si od něj finanční stabilizaci, výrazné posílení naší pozice jak mezi online vydavateli, tak mezi slevovými portály a možnost růstu pomocí akvizic dalších webů zapadajících do naší koncepce,“ doplnil Beneš.

BigBoard působí na českém trhu od roku 1994 nyní je nejvýznamnějším poskytovatelem venkovní reklamy v České republice. Provozuje síť reklamních nosičů po celé zemi s dominantním postavením v Praze. Pod skupinu BigBoard patří také značky Czech Outdoor, BigMedia, Outdoor Akzent, BilboCity, QEEP, News Advertising nebo Railreklam.