Uživatelé Twitteru, kteří vyhledávají pomocí symbolů $Cashtag, se budou moci prokliknout na platformu eToro a zobrazit si další informace o akciích s možností rovnou investovat. Partnerství se bude týkat $Cashtags reprezentujících širokou škálu instrumentů na platformě eToro, od akcií a ETF až po krypto a komodity.
Investoři chodí na Twitter pro informace i za vzděláním
„Finanční obsah na sociálních sítích poskytl vzdělání mnoha lidem, kteří se cítili vyloučeni z tradičních kanálů. Twitter se stal klíčovou součástí komunity drobných investorů – je to místo, kam denně chodí miliony běžných investorů, aby získali přístup k informacím o financích, podělili se o znalosti a diskutovali. Společnost eToro byla jako sociální síť pro investování postavena právě na těchto principech – komunitě, sdílení znalostí a lepším přístupu na finanční trhy. Ve sdílených znalostech je síla a tím, že investování přeměníme ve skupinové úsilí, můžeme společně dosáhnout lepších výsledků a větších úspěchů,“ uvedl Yoni Assia, CEO a spoluzakladatel společnosti eToro.
Twitter přidal funkci s údaji o cenách $Cashtags v prosinci 2022 a rychle získala širokou oblibu mezi uživateli. Od začátku roku jich na Twitteru $Cashtags vyhledalo více než 420 milionů.
V průměru se jedná o 4,7 milionů $Cashtags vyhledávání denně, přičemž aktivita se zvyšuje s důležitými zprávami o výnosech. Např. 2. února 2023, kdy společnost Apple zveřejnila výsledky hospodaření za 4. čtvrtletí 22, dosáhl počet vyhledávání $Cashtags 8 milionů. Nejčastěji používaným $Cashtagem byl $TSLA (Tesla), v první pětce se umístily také $SPY (SPDR S&P 500 ETF) a $BTC (Bitcoin).
Riedy: Skutečná změna začíná konverzí
Chris Riedy, viceprezident pro globální prodej a marketing společnosti Twitter, doplnil: „Twitter ukazuje, co se právě teď děje a o čem lidé mluví. Věříme, že skutečná změna začíná konverzí a finance a investice jsou stále větší součástí této konverzace. Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s eToro a poskytnout uživatelům Twitteru další informace o trhu a lepší přístup k investičním možnostem. Twitter bude i nadále investovat do rozšiřování komunity #FinTwitter.“
Častější používání $Cashtags je součástí rostoucího trendu finančních diskusí na Twitteru. Za prvních 90 dní roku 2023 bylo celosvětově zveřejněno 498 milionů tweetů o byznysu a financích. Z toho 65 % tweetů pocházelo od uživatelů ve věkové skupině 18-34 let.