UBER generuje poplatky tím, že v síti zprostředkovává spojení mezi pasažéry nebo spotřebiteli a řidičem nebo restaurací. Konkurenční výhodu jí přináší právě obrovská síť uživatelů, která cyklicky roste a láká další uživatele právě na svoji rozsáhlost. Očekává se, že společnost bude pokračovat v již probíhajícím růstu, podle odhadů můžou tržby dosáhnout až 40% růstu mezi lety 2021 i 2022. Stejně tak by měl růst i zisk EBITDA, navíc by v roce 2022 měl UBER dosáhnout ziskovosti.
Na obzoru jsou ale i velké výzvy. Blíží se nástup autonomních vozidel technologických Gigantů jako Google nebo Tesla, což by mohlo výrazně poškodit podnikání UBERu ve sdílené dopravě a nahradit jej autonomními taxíky. V současnosti UBER pokračuje ve vysokých ztrátách a v oblasti rozvozu jídel mu konkuruje například DoorDash. UBER má silnou konkurenční pozici díky datům o spotřebitelích a velikosti sítě. Avšak cena akcií od IPO v roce 2019 relativně stagnuje. Průměrná cílová cena firmy ve výši 72,36 dolarů představuje potenciál růstu ve výši 42,4 %.
Závěrem se zdá, že UBER má potenciál růstu, i když v součastnosti není zisková a zdá se být drahá dle EBITDA. Akcie jsou atraktivní pokud se na ně podíváme v dlouhodobém hledisku s potenciálem výnosů a růstu. Pokud se UBER bude držet naznačené trajektorie růstu, může ziskovost dohnat. Analytici jsou vůči akciím velmi optimističtí.