Společnost má prostor, kam se rozrůstat, už nyní můžeme vidět, že má Airbnb vedoucí pozici v oblasti cestovního ruchu. Mají v plánu budovat silnou značku, která se stane výhodnou investicí.
Můžeme pozorovat několik faktorů, které pomohou společnosti růst. Velkým benefitem je silné povědomí o značce ve společnosti. I když jste aplikaci Airbnb nikdy nevyužili, nejspíše znáte, za čím společnost Airbnb stojí. To potvrzuje i fakt, že ve třetím čtvrtletí bylo přes Airbnb rezervováno necelých 80 miliónů nocí.
Druhým benefitem je jejich marketingová komunikace. V poslední době se totiž snaží primárně budovat značku a nebýt tak závislí na vyhledávačích. Budování povědomí o jejich značce je jejich aktuálním cílem. Jedinou hrozbou je potencionální konkurence, která může Airbnb brát podíl na trhu. Na druhou stranu Airbnb se stalo již téměř synonymem k výhodnému ubytování, což nepřeje konkurenci.